26 Aralık 2018 Çarşamba

IHeartGarrett Finally Open!

İlk yazıyı direk bir haberle başlamak yerine açılış yazısıyla başlamak istedim. 2013 yılının kış ayında Garrett Clayton Daily adında bir site oluşturmuştum. Ancak kodlama yapmayı bilmediğim için site yarıda kaldı ve güncelleme yapmamıştım. Uzun süre çalışmalardan sonra, kodlamada kendimi oldukça geliştirdim ve daha önce yaptığım şeyi neden yapmadığımı kendime sordum ve nihayetinde IHeartGarrett yayına girdi. Garrett'i ilk önce Teen Beach Movie ile tanıdım, ardından pek çok filmini izledim ve onu gerçekten sevdiğimi farkettim. Bu siteyi oluşturmadan önce pek çok kaynak inceledim ancak Garrett'in herhangi bir fan sitesi yok, haliyle elimde bir fan kaynak yok. Kısacası, bu site için gerçekten emek veriyorum. Tasarımından yazılarına kadar gördüğünüz üzere emek kokuyor. Çok yakında en yeni haberler, fotoğraflar ve daha fazlasıyla sizle olacağımın garantisini veriyorum, şimdilik arkanıza yaslanın ve sitenin keyfini çıkarmaya bakın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder